Klo:10.55

Vaaka näytti 44.3. Olen siis superläski. Nyt pitäisi liikkua enemmän ja vähentää energiansaantia. Olenkin yrittänyt eilisestä lähtien vähentää ja nyt, vähennän paljon enemmän kuin eilen. Ainakin yritän kovin! Inhoan mahaani, se pullottaa niin paljon, jokaisesta kohdasta. Siksi löin mahaani ja viilsin, se kipu oli ihanaa minulle ja rangaistus myös minulle sekä mahalleni. En aio tehdä tänään mitään vapaata, ellen ole jo tehnyt pakollisia. Vatsan kohtaa pistelee ihanasti. Haluan käyttää Bodom-t-paitaa ja siksi en viitsinyt tuottaa kipua käden kohdalle.

Klo:11.20

Kohta on ruoka. Pelottaa, että miten saan vähennettyä kaloreita, ettei tule turvottava olo. Onneksi nyt on nälkä niin syön sen mukaan, tai vähän vähemmän. En usko, että syön muuta kuin ruokaa, enkä sitäkään ihan kokonaan. Niin pitäisi tehdä, ettei tulisi tämän läskimmäksi. Toivottavasti hoitajat antavat mun vähentää sen verran, kun haluan. Ja pitelen mahaani, sanon että yritin kaikkeni. Toivottavasti se siitä. Mikään ei ole kuitenkaan varmaa. Ei edes se, miten kauan elän. Inhoan tätä, joka joillain on elämä.

Klo:18.35

Oloni on nyt aivan omituinen. Muistan hämärästi, että samanlainen tunne oli joskus, kun olin kotona, kun oli paha olla. Tuntuu, ettei tuntisi mitään ja kuitenkin on niin paha olla. En osaa oikein kuvailla, kun itsekin olen aivan tyhjä. Ehkä se ei ole mikään olo, on vain tyhjä. En saisi olla kauaa yksin, ellen liiku, koska usein silloin on hirveä olo. Yleensä, jos ei tee mitään. Haluaisin tietää syyn siihen. Ei ole mahdollista. Oon niin väsynyt tähän kaikkeen.

Klo:22.20

Katselin leffaa kahden tytön kanssa ja oli tosi ihanaa vaihtelua. Sen takia en ehtinyt tehdä pakollisia liikuntoja, kun vasta nyt. Ja olen jo siinä unilääketokkurassa. Oli muuten aika rasittavaa. Huomenna pitää oikein kunnolla liikkua, sillä kotona tulee olemaan liikkumaton viikonloppu, koska tiedän, että syön siellä vain sen verran kuin kulutan. Vielä ajattelin venytellä, tehdä huomisen suunnitelman ja lukea lehteä. Jos yrittäisi mennä nukkumaan viimeistään 23.00.