8.00

Todella todella todella hyvä, että mulla on nyt nälkä, ettei ruoka jää ainakaan mun sisälle lihottamaan. Yritän taas tänään vähentää ruoasta, kuten eilenkin. Saa nähä, mitä pystyn jättämään aamupalasta pois. Nukuin tosi huonosti ja näin tänäkin yönä ahdistavaa unta. Näin mulle käy aina nykyään joka yö, ellen saa unilääkettä. Ja aloin nukkua vasta vähän yli 00.00 ja heräsin joskus ennen kuutta. Haukottelen varmaan taas koko päivän. Aamulla nyt paino oli 43.4 kun se otettiin verikokeiden jälkeen. Mä jo pelkäsin, että olin lihonut niistä karkeista8o Ihan omituista, että aina paino laskee suunnilleen kilon. En voi sille mitään.. Kun en vain uskalla syödä lihoamisen pelossani. Nyt kyllä kulutan enemmän kuin, mitä saan energiaa. En halua painaa yli 45, mutta haluaisin painon pysyvän kotonakin, jotta pääsisin joskus kotiin pysyvästikin. Haluan vapauteni. Alleviivasin eilen illalla juttuja Fitness-lehestä. Yritän jotenkin saada itseni uskomaan, että ei ole pakko liikkua vaan, että liikunta on tarkoitettu siihen, että pidetään itsensä kunnossa.