Tunnen, kuinka läski olen. Tunnen ja näen, miten mun reisissä löllyy, käsissä löllyy, perse on kamala, pohkeissa pelkkää rasvaa ja kaksoisleuka..Ja maha, sitä inhoan ylikaiken, ylipursuavaa mahaani!

Tänään oli aamulla punnitus ja painoin 44.7, välipalalla söin Marie-keksin ja taateli-kakun palan, joka oli saatanan iso virhe, sillä nyt lihoan ainakin kolme kiloa. Tänään on Sauna Open Air ja onneksi pääsen näkemään siellä edes Bodomin ja kaverinikin nään. Toivon todella, ettei kukaan huomaa ylipursuavaa mahaani ja kamalia käsiäni, enhän voi edes pitää mitään, missä on vähänkin lyhyet hihat.

Oikeasti, tunnen, kuinka se kaikki rasva imeytyy muhun ja olen monta kiloa läskimpi. Minussa on vain läskiä, joka paikassa, tarkoitan aivan joka kohtaa itsessäni. Olen syönyt tänään niin epäterveellisesti, kun söin sen kakun palan ja keksin. Onneksi sentään tavalliset tummat leivät olen saanut pidettyä näkkäreinä, ei kukaan ole huomannut, mitä leipää otan. Onneksi, koska muuten olisin rasvaksi muuttunut.