7.55

Nyt onneksi mulla on nälkä. Hyvä, etten syönyt illalla sen enempää kuin sen kevytviilin. Mahakin murisee jo ja tunnen sen ihanan tyhjyyden tunteen! Päätin, että yritän aamupalalla syödä hedelmän ja sen jälkeen puolet puurosta, koska se on niin täyttävää. Vähennän sen verran, ei noi mua varmana pakota! Mä sanonn, että olen jo saatanan täynnä. Ja siitä mulla oikeasttikin menee jo nälkä. Pelkkä omenakin riittäisi, mutta ei varmaan noille. Mä pystyn kyllä syömään hedelmän hitaasti ja hieman puuroa yhtä hitaasti. Eilen söin puuron kokonaan ja puolikkaan omenasta, luulen että tämä on vähäkalorisempi vaihtoehto vähentää puuroa kuin hedelmä. Kohta ei ole enää sitä ihanaa tyhjyyden tunnetta, kun pitää syödä8(

21.00

Sain tänään vähennettyä aika paljon aterioilta, ainakin kun vertaa eiliseen. Haluaisin puhua ja ajatella muuta kuin ruokaa, syömistä ja painoa, haluisin myös onnistua siinä. Silti en pysty, koska ne ajatukset seuraavat minua aivan koko ajan. Olen kahlittuna niihin, vielä haudassanikin on kahleet. Onneksi pääsen pois täältä torstaina jo yhdeltä, saa varmaan muuta ajateltavaa, kun menen ystäväni luo8) Ihanan vapauttava olo, kun tietää, että on jotain mitä odottaakin. Mutta se parantaa vain torstain. Päivät ennen torstaita ovat yhtä piinaa ja kidutusta. Ei väsytä edes yhtään, eikä unilääkkeestä ollut apua viime yönäkään. Tahdon vaipua ikuiseen uneen, en halua ajatella, enkä nähdä unia.

22.25

Nykyään mulla on aika hyvä olo, kun en syö enempää kuin on nälkä ja ehkä hieman vähemmänkin. Ainoa paha olo tulee ´liikunnasta. On vain pakko pakko liikkua, jotta kuluttaisi, koska en tíedä, paljonko elimistö sitä ruoasta kuluttaa. Painopäivyrin mukaan tänään mulle on kertunut kaloreita suunnilleen 1200. Luulen, etten kamalasti lihoa, mutta olis ihan kiva, jos paino nyt pysyisi edes tuolla 43-45 välillä. Luin jonkin verran Potteria, pitkän lukutauon jälkeen ja se vaikuttaa ihan ok:lta. Tosin Houkutus oli kirja, jota mikään toinen ei tule voittamaan.

Unilääke alkaa luultavasti vaikuttaa, koska en meinaa pysyä pystyssä ja on aivan veltto olo. En kyllä halua vielä nukkua. Täytän jonkun aikaa ristikkoa, kunnes väsymys on sietämätöntä.